Zweitse Wolthuis, TBK-student en vennoot van Comfort, merkte het aan de orderportefeuille. Die zat de laatste maanden aanmerkelijk minder vol dan voorheen. 'Dat komt omdat de groep van Buitink zich in de markt heeft gewerkt. SENS (Smart & Safe) heeft met blijkbaar nogal wervend reclamemateriaal onze klantenkring benaderd. Met zeker succes, zo is ons gebleken.' Dus zocht het dertig chauffeurs tellende bedrijfje collega SCC op, de andere studentenvervoersorganisatie op de campus. Voortaan gaan de vroegere rivalen als SCC Comfort verder, in de hoop met verdubbelde capaciteit en klantenkring met SENS te kunnen concurreren.
Het chauffeursteam van Buitink is een directe spin off van de Enschede Ploeg, en wordt geruggesteund door de Tennon Groep in Utrecht. 'Een gerenommeerd bedrijf dat zeer actief is in de evenementenwereld op het gebied van service- en dienstverlening', aldus de foldertekst. 'Wij verschillen op veel belangrijke punten van reguliere privé-chauffeursdiensten. Natuurlijk allemaal in uw voordeel.'
Geen kunst, vindt Wolthuis. 'Er zit een hoop geld en professionele organisatie achter SENS. Daar valt voor ons moeilijk tegenop te boksen.' Martijn Albers, tot voor kort mede-eigenaar van SCC: 'Ik weet niets van die folders af. Als onze klanten reclame van concurrenten ontvangen, krijgen we die meestal wel te zien. Dan lachen we er samen om.'
Volgens Tony Buitink valt er niets te lachen. 'SENS wordt bestierd door Caspar Plat en Chris Dijk, twee studenten. Volgend jaar maken we ze aandeelhouders van een eigen BV, dan heb ik er zelf niets meer mee te maken. Over die fusie het volgende: met die jongens van SCC valt niet te praten, daar zijn ze te arrogant voor. Ze spelen een smerig spelletje. Maar dat leg ik later nog wel eens uit.'